چرا شرکت ها مشاور مدیریت استخدام می کنند؟
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

شرکت های مشاوره مدیریت توسط مشتریان به منظور کمک به شناسایی پیشرفت ها و پشتیبانی در حل مشکلات خود ، در هیئت مدیره شرکت می شوند. هنگام کار با مشاوران ، آنها انتظار دارند که تعدادی از خصوصیات و مزایای مشخصی را داشته باشند که مشاوران روی میز می آورند.

شناسایی پیشرفت ها توسط شرکت مشاور مدیریت

مشاغل اغلب با نیاز به بهبود عملکرد ضعیف مواجه هستند. غالباً ، حتی رهبری و مدیریت با سرمایه گذاری احساسی در یک تجارت ، بدون دیدن نتیجه ، تمام راه های کمک در این زمینه را خسته کرده است. یک جفت چشم تازه می تواند در چنین شرایطی تفاوت ایجاد کند.

از یک نظر ، گرچه وابستگی شخصی به یک تجارت ممکن است رهبری پرشور و متعهدی را ایجاد کند ، اما همچنین می تواند مانعی برای شناسایی مشکلات با یک شرکت باشد. رهبرانی که استراتژی های تجاری طراحی کرده اند ، می توانند نسبت به رفع نقایص موجود در چشم خود کور باشند ، چیزی که مشاوران برای شناسایی و پرچم گذاری فاصله شخصی و شغلی کافی دارند. غالباً ، شرکت های مشاور مدیریت همچنین با مشکلی که سایر مشاغل مشابه با آن روبرو هستند نیز آشنایی دارند و می توانند از این دانش برای یافتن انسداد احتمالی یک تجارت استفاده کنند.

پیشرفتهایی که یک مشاور مدیریت می تواند شناسایی کند محدود به افزایش عملکرد نیست. شرکتهایی که در حال توسعه یا اجرای استراتژیهای رشد هستند ، داشتن یک شرکت مشاوره برای کل فرآیند نیز مفید می دانند ، زیرا آنها می توانند از ابتدا تا انتها و مناطق دارای مشکل هویت ، این فاصله را حفظ کنند.

حل مشکلات توسط مشاور مدیریت

هنگامی که مشکلی شناسایی شد ، شرکت مشاوره مدیریت نیز برای کمک به اجرای آنها تخصص لازم را دارند. مشاغل معمولاً شرکتهای مشاوره ای را استخدام می کنند که با مشکل تجربه شده همسو باشند. به عنوان مثال ، مشاغلی که نیروی کار و مسائل مربوط به بهره وری را تجربه می کند ، یک مشاور منابع انسانی استخدام می کند.

تنوع و قابلیت پذیری شرکت ها در بازار مشاوره این اطمینان را می دهد که تقریباً برای هر عملکردی یک شرکت مشاوره وجود دارد: اگر کمبود ایده برای رشد وجود داشته باشد ، یک شرکت مشاور می تواند به توسعه آن کمک کند. اگر اجرای یک استراتژی موثر واقع نشود ، شرکت های مشاور می توانند پشتیبانی اجرایی را ارائه دهند. در صورت کمبود مشتری برای مشاغل شما ، می توان شرکت های مشاوره خاصی را برای فروش و توسعه تجارت به خدمت گرفت.

نیروهای متخصص در شرکت مشاوره مدیریت

بعضی اوقات مشتری به منظور افزایش ظرفیت به طور موقت ، از یک شرکت مشاور استفاده می کند. با آوردن مشاوران برای تحقق مجموعه خاصی از نیازهای یک پروژه کوتاه مدت ، شرکت ها می توانند اطمینان حاصل کنند که کارکنان دائمی آنها می توانند مسئولیت های روزمره خود را متمرکز کنند. خواه یک برنامه کاهش هزینه باشد که به یک تیم اختصاصی متشکل از یک نفر به مدت یک سال نیاز دارد ، و یا یک ادغام پس از ادغام که فقط برای چند ماه به یک تیم 100 نفری احتیاج دارد ، مشاغل معمولاً ممکن است تلاش کنند تا تیم ها برای انجام این کار مهم بدون داشتن تیم آماده شوند. استعدادیابی خارجی.

این همچنین می تواند به مشتریان کمک کند تا هزینه های طولانی مدت خود را حفظ کنند. استخدام نیروی متخصص مورد نیاز برای یک پروژه تحول به صورت دائمی ، مشتریان را در معرض انبوهی از اتهامات مانند دستمزد بیماری ، حقوق تعطیلات ، کمک های بازنشستگی و غیره قرار می دهد. این پرداختها فراتر از پروژه اولیه ای که کارمند جدید برای آن استخدام شده است ادامه خواهد یافت ، خواه این شرکت نیاز بیشتری به مهارت خاص آنها داشته باشد یا خیر. در چنین سناریویی ، ممکن است یک مشاور در کوتاه مدت گرانتر باشد ، اما ارزش آن را برای پول فراتر از آینده نزدیک بسیار بهتر می کند.

با مشارکت یک شرکت مشاوره مدیریت ، مشتریان می توانند به گروهی از متخصصان دسترسی پیدا کنند که مهارت های مختلف از فرآیند ناب یا شش سیگما تا استراتژی ، خریدها ، زنجیره تأمین و امور مالی را دارند. با تشکر از مشاوران ، شرکت ها می توانند مهارت مورد نیاز را در صورت نیاز به آن بیاورند.

مشتریان برای چه نوع موضوعاتی مشاور مدیریت استخدام می کنند؟

یکی از مهمترین چالشهای تجاری که مشتریان در نظر دارند برای مشاوره در مورد مشاوران خود به آنها بپردازند ، کارایی است. نظرسنجی از تصمیم گیرندگان صنعت در بخش های دولتی و خصوصی نشان داد که تقریباً نیمی از مشاغل هنوز به دنبال تخصص خارجی در مورد کارایی هستند. این نشان می دهد که علی رغم نیاز به کاهش هزینه ها ، بسیاری از مشاغل همچنان با خرد دریافتی مطابقت دارند که پول صرف شده برای مشاوران با توجه به مبلغی که می توانند در پس اندازهای طولانی مدت اختصاص دهند ، کوتاهی می کند.

فراتر از این ، از هر نوع تغییر سریع ، معمولاً کسب و کارها از تخصص مشاوران می خواهند. اختلال در فن آوری و دیجیتال به طور مداوم تهدید قابل توجهی برای مشاغل است ، به این معنی که تقاضای زیادی برای مشاوران در رابطه با این چالش ها وجود دارد. به عنوان مثال ، خدمات مالی ، دیجیتال و فناوری و ساخت های عمودی در انواع مشاغل یک تهدید عمده در اختلال دیجیتال است ، بنابراین در پاسخ مشتریان در این بخش ها به سرعت از مشاوران مواردی مانند سیستم های امنیت سایبری ، به روزرسانی زیرساخت های فناوری اطلاعات قدیمی بهره می گیرند. ، یا پیاده سازی کار مبتنی بر داده.

 

با این وجود تغییر تنها مبتنی بر فناوری نیست. شرکت ها همچنین به طور منظم از مشاوران برای انطباق با تغییرات سریع اجتماعی استفاده می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: